tirsdag

ramt af en dymo-dille

Øv altså! Nu troede jeg lige, at jeg var helt igennem original, og helt af mig selv havde genopdaget dymoen. Ja, ja, det viser sig jo, at store dele af blogland er gennemsyret af dymoen, men altså, inde i mit hovede er jeg ganske original...
Hvad bruger jeg så min dymo til? Jo, jeg giver så men alt en label. Her er et eksempel fra vores køkken,
Nye ting på gamle glas - genbrug med et strejf af dymo
men jeg kan røbe, at også ting på badeværelset, kontoret og sågar et par af køleskabsmagneterne har fået en omgang. Når vi flytter, har jeg en plan om, at perler, knapper og lignende skal puttes i glas (a la dem fra køkkenet) og så skal der ellers dymoes (er det ikke et nyt ord, som jeg kan have fundet - kan nemlig ikke helt overskue, min tilsyneladende mangel på originalitet, okay, at dymoe er nok heller ikke det mest originale begreb...); kan virkelig godt lide det minimalistiske præg en dymomærkat tilfører tingene, og så minder det mig helt enormt meget om min farmor og farfar, hvor alt næsten var påsat en dymo-strimmel (aner faktisk ikke, hvad sådan en hedder i 'fagsprog', men mon ikke den kvikke læser, forstår pointen?); jeg havde en tandbørste, hvor der på bagsiden sad en rød mærkat med mit navn, og mine 9 andre fætre/kusiner havde en med deres navn på deres tandbørste, egentlig ret praktisk, når der skal holdes styr på så mange tandbørster.

Tilsidst kan jeg da lige påpege andre med dymo-feber:
Malene, Anne, Sara og sikkert mange, mange flere - måske du selv lider af dymo-feber?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)