onsdag

Eucerin, en opfølgning

I forbindelse med min give away af plejeprodukter fra Eucerin har jeg lovet at lave en opfølgning på effekten af dem. Umiddelbart har jeg lært 2 ting.

1: jeg bliver nok aldrig sådan et menneske, der får en ordentlig rense-rutine
2: tro aldrig på, hvad en reklame siger

Men for at starte ved begyndelsen, så startede jeg, som med så mange andre gode fortsæt 'i morgen, så starter jeg på at pleje min hud ordentligt, nu skal det være!', så faldt jeg i søvn, og vågnede klar til at kaste mig over mit nye fortsæt... Ting jeg ikke havde taget med i ligningen (og som jeg ofte lidt 'glemmer') var børne-faktoren; man har ALDRIG to minutter for sig selv, og da slet ikke på toilettet, når man har tre børn (jeg ved ikke hvorfor, men badeværelset er åbenbart husets mest oplagte mødested). Det som startede som noget jeg ville antage som et simpelt projekt, blev pludselig et projekt, hvor 1-årig skulle holdes ude af skuffer, væk fra toilettet og toiletpapiret, 2-årig skulle prøve deodorant, samtlige cremer og mascara, 6-årig skulle fortælle om konsonanter, vokaler og tælle til 100, og nåh ja! Mand ville dele lidt nyheder fra både indland og udland (just another day at the office).
Her kommer det gode ved Eucerin ind i billede, for en af flaskerne indeholdt en all-in-one løsning; smart for en mor som mig!!!
Så blev afrensningen overstået, og jeg kommer til ansigtscremen, og det er her jeg gør min anden erfaring: tro IKKE på reklamerne!!! Eucerin skulle være fri fra parfume (som jeg ikke kan tåle), og der er renseprodukterne også, men det gælder desværre ikke for ansigtscremen. Øv!!! Heldigvis når jeg ikke at få smurt stadset ud i ansigtet; for så kunne jeg se frem til en uge med kløende, rød og irriterende hud (jeg ligner faktisk mest af alt en gris, med øjne der er omgivet af små blærer, en næse det hæver og en klædelig pink hudfarve). I stedet kommer min trofaste creme fra IRMA på.

Nu, 2 uger efter bruger jeg stadig all-in-one løsningen, for jeg syntes den fungerer rigtig godt. Min hud er blød og ser mere frisk ud end normalt, men de resterende produkter de er lagt væk -cremen er foræret væk - for jeg håber stadig på, at jeg snart kan få alene-badeværelses-tid.


Sådan ser min badeværelsesskuffe ud efter sammenstød med 2-årig.

God dag derude i den virkelige verden


Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)