søndag

heldig med heldig på

Jeg har netop vundet den FEDESTE give away hos bare Wonderbar, og kan ikke helt forstå, hvordan det lige kunne være mig, der blev udtrukket - men heldig, heldig, heldig!!! Nu er der endnu en grund til at komme til bunds i flytterodet - nemlig, at den fine vase skal have en plads, hvor den kommer til sin ret - og det gør den bestemt ikke i vores nuværende kaos.

Vase fra Kähler, der bare skriger af sommer (hvor den så end er henne)
Hvis du også føler dig heldig, så er der lige et par timer tilbage, før jeg trækker lod om denne fine plakat fra Ingela
Det sker her kl 21.30 -sådan cirka
Vi ses om et par timer - nu vil jeg nyde, at begge mine unger er gået omkuld, og få pakket endnu et par kasser ud.

5 kommentarer:

  1. TILLYKKE, du er så heldig - er sikker på, at vi er mange der er ret misundelige :o)

    SvarSlet
  2. RIMLI misundelige :) TILLYKKE.... :)

    SvarSlet
  3. Må indrømme, at jeg også ville være misundelig på mig selv; for den er altså helt fantastisk - behøver jeg fortælle, at jeg stadig sidder med hænderne over hovedet af begejstring?

    SvarSlet
  4. Viiildt misundelig! Det er absolut højeste ønske her :)

    SvarSlet
  5. Tillykke! DU er i den grad heldig med heldig på - og det skal man ha lov at være en gang i mellem ;)

    SvarSlet

Bring it on :-)