onsdag

velkommen internet - min savnede ven

Så er flytningen overstået - eller vi har fået alle vores ting kastet ind i vores nye hus. Vi tænkte, at en flytning fra 56 kvm til 140, ville give plads... Tja, lige p.t. roder det en del mere end vi nogensinde har gjort i lejligheden, samtidig med, gulvpladsen er markant mindre. Vi forsøger at skabe et hjem ud af alt rodet, men indtil videre, flytter vi rundt på kasserne, uden der kommer den store systematik - men mon ikke vi nok skal ramme noget, der minder om et hjem med tiden?
Her vores hus - lige midt i ingen ting
Lige nu undrer jeg mig over, at en af skufferne i køkkenet lugter af tequila, men ellers er her skønt. Nyder udsigten til marker, heste, køer, rådyr; luft og frihed - det er så fantastisk!!! Nyder, at kunne smide Bjørken i en barnevogn, uden det er forbundet med timers gåtur eller cafe-besøg, men at jeg rent faktisk kan bruge tiden på noget hyggeligt, (som i øjeblikket består at udpakning af kasser) som ikke er bestemt af, at jeg ikke kan være i lejligheden. Eskild trives også, han nyder vores 'legeplads' (man er vel københavner barn) i haven og det, at han selv kan gå ud og ind som det passer ham.

2 kommentarer:

  1. tillykke med dit nye hus, det ser hyggeligt ud.

    Blir spændende at se hvor fint i får jer indrettet:-)

    Og ja, fedt når ens barn får sin egen legeplads.

    GO aften

    K. Louise

    SvarSlet
  2. Tillykke med jeres nye hjem - midt i ingenting, årh det er jo hvad jeg drømmer om! Det må være fantastisk at kunne gå ud i haven og nyde stilheden sammen med fuglenes fløjten ;-)

    og velkommen tilbage også :-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet

Bring it on :-)