torsdag

gul torsdag

Nu begynder det så småt at tynde ud i de gule ting, men er optimistisk og tror, at jeg nok skal kunne holde den gående ugen ud (om ikke andet må jeg springe søndag over, under påskud af, at det jo i princippet ikke er en helt rigtig dag, men en hviledag...)
er du ved at være træt af gul? jeg nyder den altså stadig
Vi starter i køkkenet igen i dag; gul Kold opbevarings dåse, smuk gul (og grå) keramik krukker fra Established & Sons (som bonusinfo kan jeg fortælle, at de p.t. indeholder hjemmebagte kiks). Så er der hjemmesyet voksi, og jeg elsker det fine gamle dynebetræk, der agerer foer. Vi bliver i baby-højde; bidering af nautrgummi, som har været guld værd her mens Bjørk har fået de første tænder. Dagens tour de jaune slutter hvor vi startede, nemlig i køkkenet, hvor denne fine gule retro sag, pryder en af væggene.

Det var dagens gule fix, håber du stadig hænger på, og ikke er blevet træt af gult endnu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)