tirsdag

tudekiks

Så gik først nat med Bjørk i egen seng (eller på mors arm), for ærlig talt, så gik det ikke helt som planlagt. Hun faldt godt nok i søvn i sin egen seng, og sov da også et par timer, men derfra var der meget gråd, meget trøsten, og nok også lidt for meget nat-babs... Ja, ja! Det gode er, at jeg ikke er mere træt end normalt - men har nu alligevel bagt mig nogle tudekiks
baget efter opskrift fra Claus Meyer
Man ved jo heller aldrig, hvornår en sådan kiks kan være nyttig... Nu vil jeg nyde, at lillepigen sover mens Eskild og manden er i skoven, og springe morgenoprydningen over, så jeg kan tage mig en lille morfar.

5 kommentarer:

  1. Hold i, it's worth it! Et var hvis I alle sov godt når hun sov hos dig, men det var vist ikke tilfældet?
    Børn reagerer altid på omstillinger, de er ultimatime vanedyr. Så selvfølgelig brokker hun sig, når der bliver lavet om på hvordan hun skal sove.
    Du er ikke en ond mor, du er en god mor der gerne vil give din datter (og dig) den bedste nattesøvn :)

    SvarSlet
  2. Godt at høre at du kan lade morgenoprydning være for i stedet at tage en morfar - det er en god evne at have! :o)

    SvarSlet
  3. Årh, jeg kan helt mærke desperationen, der bare vokser i en, som man står der for 39000. gang midt om natten - med grædende barn og en erkendelse af, at søvn bliver det ikke til.. igen!
    Klap på skulderen og medvind herfra:)

    SvarSlet
  4. Elsker de tudekiks...;)
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  5. Var mandens ide med skriften - og jeg er faktisk ret stolt af hans opfindsomhed. Jeg lavede også nogle Eskild-kiks, men tudekiksene bliver helt sikkert gentaget næste gang der skal bages kikd

    SvarSlet

Bring it on :-)