onsdag

lovligt undskyldt

Sikke fraværende jeg er i øjeblikket - både på min egen og på jeres blogge. Det er skam ikke fordi jeg ikke vil, men jeg går og ruger på en hemmlighed, som tager det meste af mit overskud (og resten bliver brugt på mine skønne børn og min dejlige mand), så tiden er desværre ikke til det i øjeblikket. Hvad jeg ruger på, vil jeg endnu ikke dele med jer, men jeg lover at det nok skal komme frem i løbet af en måneds tid eller to; men det er noget stort! Vil også lige sige tusind tak for hilsnerne på min fødselsdag; havde en fin dag, omend mine unger havde valgt at gøre den yderst udfordrende på en knap så konstruktiv måde - men jeg fik mærket livet, og sat endnu større pris på, når det virkelig spiller (hvilke det heldigvis gør største delen af tiden). En dejlig dag - Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)