fredag

arbejdsværelse?

Fik lige kigget rundt i vores spiseafdeling, og der er godt nok ikke meget spisestue over det. I stedet er her fyldt med mine syting, se bare






Symaskine på bordet (godt det er 3 meter langt, så der stadig er plads til spisning), sybøger og mapper med mønstre i vindueskarmen, stof og æsker med skråbånd, knapper, lynlåse og lignende, der er spredt pænt ud det hele.
Kassen på væggen burde indeholde en blomst eller to, men de er midlertidigt flyttet andet steds hen.
Jeg må nok erkende, at jeg trænger til et syværelse (jeg har principielt et, men det fungerer pt som soveværelse, da soveværelset pt har huller i væggen, nedbanket puds på gulvet, og generelt er langt fra at være beboeligt) resten af familien ikke bliver viklet ind i sytråd, velcrobånd og alt det andet.
Men jeg får syet, og det er jo ganske rart!

Hvor syr du?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)