onsdag

sy, sy, sy lille (arbejds-) bi...

HURRA!!! Nu kan jeg endelig få overført billeder fra kameraret, og nøj hvor har jeg (for en gangs skyld) været flittig ved symaskinen.
Jeg viser ikke det hele i dag, men i kan jo starte med et kig på min udgave af Elsebeth Gynther trøjen (den klassiske, uden noget som helst hurlum-hej).
retrostof med ribkanter - jeg syntes selv jeg har fundet en ny måde at bruge mønsteret på, men mon ikke det er set før? Jeg syntes ofte jeg føler mig innovativ, men ofte viser det sig, at jeg har set ideen et eller andet sted i blogland

knapperne er et par af mine nyindkøbte trykknapper, og lukningen er ren improvisation - ikke den fineste finish, men man skal jo starte et sted
endnu en Gynther model, her har jeg bare også sat rib i halsudskæringen

og minsandten om der ikke lige er kommet et par trykknapper på? Kan bedre lide denne model end den første, men højhals egner jeg ikke til små tykke piger (en kategori, som Bjørk tilhører), og er nok heller ikke helt sommerligt
Jeg har planer om at spame jer med flere billeder hen over påsken; har jo også syet bukser, sommerhatte og knickers til ungerne.

Men indtil da: Rigtig god påske til alle

1 kommentar:

Bring it on :-)