tirsdag

det der OL...

Før jeg kommer for godt i gang med dette indlæg, må jeg lige fortælle, at jeg som en lille 'bonus' har modtaget en Fjällräven rygsæk til Bjørk og en Tintin DVD til os andre, men når det så er sagt, så er det en ganske god konkurrence (som mine børn desværre er for små til at deltage i).

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at sport ikke betyder det store for mig; og da slet ikke den sport, der bliver afgjort via min tv-skærm, og som jeg på ingen måde er en del af, men min mand han er (som så mange andre af det køn) ganske begejstret for sportsudøveres indsats på tv! I år er han særlig glad, for der er
- noget fodbolds-halløj
- VM (EM???) i ishocky
- tour de France
- og så OL
Og det bedste af det hele er, at jeg først har termin i slutningen af august, så han kan nå at få det hele med (bare en skam, at vi (han) er begrænset til DR's kanaler, og et fjernsyn, så sammenfaldende begivenheder ikke kan følges simultant (-;).

Men tilbage til den der konkurrence, som jeg skal skrive om: den hedder Champions of Play, og i alt sin simpelhed kan et barn+en voksen vinde en tur til London fra 9.-12. august (her skal lige tilføjes, at det ikke er en shopping tur for mor+barn, der lægges op til - desværre!).
Hvordan deltager man så? Børn skal skrive hertil og fortælle, hvorfor netop de skal vinde en tur til OL (her må det helt sikkert være en fordel at være barn af en aktiv blogger...).

Tja, jeg vil ønske held og lykke til alle sportsglade børn (og ikke mindst deres fædre forældre), og så glæder jeg mig til at læse om 'turen går til London OL.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)