torsdag

stilhed

Der har været lidt stille på bloggen; det er ikke fordi jeg ikke vil blogge, eller mangler tiden til det og der har egentlig også været en del, jeg gerne vil dele med jer. Sagen er, at jeg ikke kan få min mac til at holde strøm/lade op og oven i det, har kablet til vores kamera været væk - så ingen mac og ingen billeder, det er lig med ingen blogindlæg (hvis man ser bort fra dem, der kommer fra iphonen).

Kablet er netop dukket op, men mac'en er stadig lige dum :-(


I får lige lidt billede spam (så mange jeg nu kan lægge op på de resterende 11 minutter, der er på mac'en), og så håber jeg snart, at der kommer styr på det tekniske.
Bjørk i hendes nye bloomers

Jeg er jo blevet inspireret af alle de fine eksemplarer, jeg har set rundt om i blogland :-)
  4 minutter igen... I morgen står det på eksamen, og på lørdag kører vi mod Skagen, så om ikke andet, så vil der nok være stilhed en uges tid endnu.

En dejlig dag til jer alle

5 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig. Hvor er det bare nogle yndige bloomers -jeg er helt solgt over dem og deres skønne ejer (nøj hvor er hun sød!).

    SvarSlet
  2. Hov forresten, held og lykke med imorgen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Er også selv ret pjattet med hende (og bukserne). I morgen er primært noget, der bare skal overstås - ikke en eksamen af nogen betydning, men alligevel afgørende for, at jeg kan tage på ferie og derefter på barsel; så det må jo gerne gå nogenlunde godt ;-)

      Slet
  3. Rigtigt fine Bloomers! Og skøn lille pige. :)
    Jeg er hermed tilmeldt som fast læser af din skønne blog.

    Hilsner fra
    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille,

      Velkommen til. Håber jeg kan vise dig flere skønne ting jer på bloggen :-)

      Slet

Bring it on :-)