søndag

et par ynglings blev født

Har fundet min symaskine frem, og sammen med den et mønster på ballonbukser fra minikrea. Mønsteret har ligget længe, og bare ventet på, at jeg fik overskud til at få det brugt - og i dag skulle så være dagen.
Var helt fascineret over, at dette


Kan blive til et par bukser


Fugle-stof fra stof og stil, mint foer og smock linning. Resultatet blev faktisk ret fint, men under processen blev jeg lidt fascineret af min røde neglelak og farverne på fugle-stoffet, så fandt lidt babyfløjl i gemmerne, og voila!


Jeg er ikke gode venner med røde bukser, men syntes disse er helt fantastiske, og glæder mig til at prøve dem på Bjørk.
Indvendigt er der naturligvis også fugle


Skulle man udnytte, at bette manden sover, Bjørk er hos farmor og farfar, og Eskild og manden i Bonbon land, og lave endnu et par, eller skulle jeg kaste mig over den planlagte lur, og efterfølgende bunken af vasketøj? Det er de svære beslutninger, der hersker i dag :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)