tirsdag

kwik sew

Har besluttet mig for at sy en jakke, og har forelsket mig håbløst i dette mønster fra kwik sew


Pt har jeg klippet mønstret ud, så nu mangler der 'bare' at blive klippet stof, quiltevat og foer, og så skal der quiltes og syes - syntes ikke, der er meget 'kwik' over det, men håber på, at resultatet bliver fint.

Jeg vil sy den i liberty, men kan ikke beslutte mig for, om det skal være gul capel eller noget fint gul/orange emilias flower.


De er jo smukke begge to.

Som foer i kroppen og hætten bruger jeg nok dette (som jeg ikke kan huske navnet på), og så alm foerstof i ærmerne


- lyder det som en god ide? Jeg er jo ny ud i det med at sy til mig selv, så er lidt på herrens mark.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, men "kwik", det tror jeg nu heller ikke. ;) Jeg synes det gule ville være smukt til jakken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også selv ret pjattet med det gule ;-)

      Slet
  2. Klart den karrygule capel :o)

    SvarSlet

Bring it on :-)