mandag

kunst på lavt plan

Vi rykker en del rundt, hænger lamper op (tager dem ned igen), flytter ting fra det ene rum til det andet. Faktisk føler jeg til tider, at vi er i gang med et bolig-tetrix. Vi flyttede jo for 1,5 år siden, men vi forsøger stadig at komme på plads. At finde vores fælles stil, og gøre rummene så optimale som muligt.
Jeg har før (et par gange i hvert fald) indrettet en børnekrog til ungerne, og alle gange har jeg ikke været helt tilfreds. Nu tror jeg endelig, at den er der. At det er en krog, der stilmæsdigt passer ind, og hvor børnene vil finde sig til rette.
Krogen er mellem vores stue (sofa, fjernsyn osv) og mit syhjørne. Tæt på mandens kontor, og tæt på trappen ned til køkkenet.


Der er under skråvæggen, så jeg har ikke ville hænge noget op, men syntes faktisk det er ganske fint med illustrationer i gulvhøjde.
Måske jeg skulle overbevise manden om, at vi godt kunne have billeder på skunken?


Det kan man da godt, kan man ikke?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jo da!

    Når det er børnehjørne, er alt tilladt.... Især med de lækre trisser i bygger det op omkring.... Dem har jeg sukket over mange gange!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så om ikke andet, så retfærdiggør trisserne det :D
      Vi har haft dem liggende i kasserne i alt for lang tid, så det er dejligt at få dem frem; de er jo ret skønne.

      Slet

Bring it on :-)