torsdag

det lugter lidt af Manhatten

Efter mange års tovtrækkeri, er vi efterhånden ved at finde en stil, der definerer os som familie; en stil hvor jeg kan få tilfredsstillet mit behov for dimser og krim krams, og hvor manden ikke føler, at han drukner. Vi startede med noget, hvor det for mit vedkommende hed 'retro og lidt barnligt' mens manden var mere til grimme 90'er ting krydret med retro på den kiksede måde (som i psykedelisk og lavalampe-agtigt) og nej, jeg tager på ingen måde parti her! Det eneste vi sådan set har  til fælles er en stor kærlighed til teaktræ.

Hmm.. Nu kørte jeg vist helt af sporet, det jeg egentlig ville, det var at vise jer vores nye 'gamle' lamper. Det er faktisk noget af det første vi har købt sammen. Da vi stadig boede i København, lå de godt gemt væk i vores kælder (vores 56 kvm store lejlighed, kunne ikke rigtigt rumme to så store lamper), og da vi flyttede rykkede de ud i vore skur (stakkels lamper).
Nu er de så endelig kommet ind og op.
Lamperne hedder Manhatten, og er købt på Lauritz.com
Og når vi så får fjernet træet, og sat gips op i stedet, så tror jeg vi får en skøn stemning af lounge, retro og minimalisme.

Nu vil jeg bage nogle hveder og efterfølgende nyde solen.

God bededagsferie 



1 kommentar:

  1. Hahha jeg har heldigvis en mand, der bare synes det er fedt uanset hvordan jeg indretter os :-). Faktisk nogle ret fede lamper :-)

    SvarSlet

Bring it on :-)