fredag

award x 2

Okay, jeg er lidt sløv engang i mellem... Men altså, nu skal jeg nok få rykket på et hængeparti. For et stykke tid siden modtog jeg en award fra Kamilla og nu har jeg også modtaget den fra Trine-Emilie, så mon ikke jeg skulle se at få takket for den?

Det er min første award, så jeg er ret paf over det (især fordi jeg ikke har haft gang i denne blog særlig længe), men er samtidig super glad for, at I mener jeg har gjort mig fortjent til den.

Med sådan en award er der jo ofte lidt 'regler' eller spørgsmål, man skal svare på, så here goes:


Spørgsmål 1: Hvorfor begyndte du at blogge?
Tja, nok af samme grund som mange andre: Jeg ville gerne takke for al den inspiration jeg finder derude i blogland, og give noget tilbage igen. Samtidig syntes jeg, at fællesskaber er helt ubeskriveligt fantastisk, så at være en del af det, er dejligt. Og nåh ja, så er det også en smule for at vise Jante-loven, at den ikke skal bestemme over mig, for på bloggene er det legitimt at vise frem og få ros, for det man har kreeret og er glad for og stolt af - totalt selvtillids boost ;-)


Spørgsmål 2: Hvilke blogs følger du?
Jeg følger med i en del, og der kommer hele tiden flere til. Jeg er mest til kreablogs, hvor humor og finurligheder er i fokus.


Spørgsmål 3: Favorit farver?
Det er svært! Jeg elsker ALLE farver, lige fra brunt og gråt til blå, grøn, rød, gul! Men hvis jeg skal fremhæve nogen, så må det nok være brun (hmmm chokolade), gul (minder mig om solen), orange (bliver bare utrolig glad af den farve) og græsgrøn (kan jeg ikke begrunde, syntes bare den er flot). Herhjemme forsøger vi at indrette os simpelt, men der skal være plads til farver - ikke sådan med tapeter og farver over alt, men mere som glade farve klatter rundt omkring i hjemmet.

Spørgsmål 4: Favorit film?
Nu bliver jeg virkelig sat på en prøve - ser ikke så mange film (eller fjernsyn for den skyld), men har dog en svaghed for Tarantino, og film i den genre (Boondock Saints, Snatch og lignende). Og så er der jo de 'klassiske' tøsefilm som Stolthed og fordomme og Pretty Woman :D

Spørgsmål 5: Hvilket land vil du besøge?
Jeg er ikke så berejst (endnu), men jeg har en drøm om at se Tibet. Jeg har brugt en del år på universitetet (7 i alt, når studieskift og barsel regnes med) samtidig med at jeg fik børn ret tidligt (24 år med den første), så økonomien har ikke helt været til det, men manden og jeg har planer om, at så snart ungerne er store nok, så skal vi af sted - for så burde både økonomien og tiden være til det. Det bliver skønt!

Nu er det sådan, at jeg skal give awarden videre til fem andre bloggere, men syntes den efterhånden har været vidt omkring i bloglandia, så jeg vil tillade mig at ende min gren her. Håber ikke nogen føler sig forbigået.

En dejlig weekend til jer alle, og endnu engang tusind tak for awarden

- nu er der kun 74 timer og 33 minutter til vi overtager vores hus

2 kommentarer:

  1. Tillykke med award'erne - dem har du fortjent :o)
    Og god fornøjelse med overtagelse af hus, det bliver da fedt..

    SvarSlet
  2. er altså også super glad for dem ;-)

    SvarSlet

Bring it on :-)