mandag

fødselsdagsgave på den fine måde

For knap en måned siden holdt min kusine fødselsdag, hendes gave var desværre ikke ankommet på det tidspunkt, og vi mødes derfor i weekenden, hvor jeg kunne overrække hende gaven: to juletræer fra Kähler (jeg ved godt, at der er læææng til jul, men syntes bare de er SÅ fine, og ved at hun sætter pris på skønne ting - og med det her såkaldte sommervejr, passer julestads vist udemærket ind; render p.t. rundt i hjemmestrikkede strømåer og elskede glerups sutter, helt ærligt det brude være bikinien der blev luftet)...
Men til sagen: Jeg bliver nødt til at dele den ret fine (syntes jeg selv) indpakning med jer:
Kusine gave og fint puslespil fra Ingela Arrhenius
Ideen med flagranken har jeg fra Puk, og syntes det er den mest fantastiske ide; festligt på en enkelt (og lidt barnlig) måde. Som til- og frakort har jeg brugt til manillamærker, som jeg har trykt henholdsvis 'tillykke' og hendes navn på, og så fik det ene også lige en flagranke. Et lille og hyggeligt projekt, der gjorde gaverne ekstra personlige.


Alfabet-stemplerne kan blandt andet købes i Pandouro hobby

1 kommentar:

  1. Rigtig fin indpakning du har lavet! Er vild med at du har pakket ind i avispapir – genbrug på den fede måde. :-)

    Fin blog du har – melder mig lige som fast læser. :-)

    Kh. Tine - detbedstejegved.blogspot.com

    SvarSlet

Bring it on :-)