torsdag

her bor vi #1

Jeg har besluttet at vise vores hjem frem - eller de dele der er færdige, derfor vil jeg byde velkommen til 'her bor vi', og vi starter med: 'her tisses':
Døren ud til badeværelset er prydet med design letters (har jeg fortalt, at jeg ELSKER dem?). På en af toiletskufferne står 'toiletpapir - så behøver du ikke se i de andre skuffer'. Labelen kommer sig af, at der er omkring af danskerne, der kigger i badeværelsesskabene når de er på besøg (kan indrømme, at jeg er en af dem - og ja, jeg skammer mig en smule).
På badeværelset hænger også dette IKEA skab - det er flyttet med os fra Nørrebro, og indeholder nu Bjørks tøj. Jeg syntes det var en smule kedeligt, så nu kan tiden med håndvask bruges på at få lidt unyttige fakta (bl.a. at totredjedele af verden aubergineproduktion finder sted i New Jersey, at 0,3 procent af alle mænd kan give sig selv oralsex, og at 1 ud af 10.000 fødes som dværg - hvad mere har man brug for at vide?).
Endelig er også Bjørks puslebord at finde på badeværelset - et helt almindeligt et fra Brio, dog pimpet op med lidt bogstaver (hun har endnu ikke sit eget værelse, men syntes hendes navn skulle på et eller andet, når nu bogstaverne alligevel lå og flød) og tapet.

Vi har forsøgt at indrettet toilettet med humor, hygge og personlighed: jeg ved ikke om det er lykkedes, men kan nu meget godt lide det - syntes der mangler nogle billeder på væggen ved puslebordet, men ellers er jeg ret godt tilfreds med resultatet.

2 kommentarer:

  1. Helt vildt fedt badeværelse,,,, i hvert fald det jeg kan se af det... meget humoristisk... Og fedt pimpet op det der puslebord. Vi har det også, måske jeg sku se og komme igang.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fedt Rebekka! :-)

    Det er sjovt at så mange danskere kigger i badeværelsesskabe – selv gør jeg det ikke. Får det mega dårligt, hvis der ikke er mere toiletpapir, så jeg bliver nød til det.

    Sørger som regel for at kigge efter toiletpapir inden, for så kan ejeren selv finde toiletpapiret frem, og jeg undgår at få det dårligt. :-)

    Rigtig god weekend!

    KH Tine

    SvarSlet

Bring it on :-)