søndag

tillykke til...

Så blev det søndag, og alle weekendens gøremål er så småt ved at være gjort færdige (var dog ikke så mange for mit vedkommende). Min skønne mand er vendt hjem, og jeg glæder mig til at starte næste uge i hans selskab (det der manglende voksen-opsyn bliver man træt af i længden).

Men nu til det sjove; jeg har trukket en vinder i min give away - tak til random.org - og det blev Beate (jeg har sendt dig en mail), der kan gå vinteren i møde i selskab med Donna Wilsons skønne skabninger. Håber du får mere gavn af bogen end jeg har haft (selv om billederne er skønne, er det frustrerende, at man ikke selv kan fremtrylle de fine dyr).

Til alle jer andre kan jeg fortælle, at bogen kan lånes på biblioteket - hvilket jeg kraftigt vil opfordre til, hvis man mangler et efterårs-hygge projekt - og så tusind tak fordi i ville lege med.

Jeg har endnu en give away på tegnebrættet, men først har jeg lige en bunke ting, der skal gennem symaskinen (bland andet har min stakkels søn kun tre par bukser, der ikke stumper; og det er ikke mange når man går i skovbørnehave, og familiens vaskemaskine endnu ikke virker... den blev ellers lavet i torsdags, men efter forgæves at have forsøgt med vask i fredags, må reparatøren tilkaldes endnu engang - helt ærligt! kunne jeg ikke have fundet ud af det om torsdagen - eller endnu bedre; kunne han ikke have lavet den ordentligt første gang? Her kommer lige en bi-historie, men kommer til at tænke på min dejlige bedstemor: Hun havde problemer med vaskemaskinen, reparatøren kommer og konstaterer, at det er en fordel at tænde på kontakten før brug... men det er også min bedstemor, der troede hendes kardanaksel (dims på en bil, der får hjulene til at dreje rundt) var knækket, og siden fandt ud af, at det var en hundesnor, der bankede op i bunden af bilen - kan fortælle en del flere historier om hende, men det må blive en anden gang).

Tak for i aften, pas godt på hinanden og drøm sødt, når i når dertil.

1 kommentar:

  1. Øv, uden vaskemaskine...så kan jeg da ikke tillade mig at klage over manglende tørretumbler!!! Sød historie... ;o)

    SvarSlet

Bring it on :-)