lørdag

kære julemand

Ja, jeg ved godt, at der er ufatteligt lang tid til jul, men mit ønsker kræver nok en smule arbejde i værkstedet, og muligvis også lidt kreativ tænkning, derfor:

Kære Julemand,
Jeg kan forsikre dig for, at jeg har været rigtig artig i år, så derfor syntes jeg ikke, at det er for meget forlangt, at jeg til jul ønsker mig en lyddæmper til børn. Jeg har forsøgt mig med google, for at se om en sådan skulle findes. Det er desværre ikke lykkedes mig at finde en, der lever op til gældende dansk lovgivning, så måske dine arbejdsomme nisser kunne kreere en sådan til mig?
Måske også andre hjemmegående mødre ville sætte pris på at finde sådan en under træet? Jeg tror, at den ville kunne skabe juleglæde i mange hjem, og i mange år fremover, så jeg ser det som en investering af nissernes tid; tid som ikke kun ville glæde mig (og min mand), men som på sigt ville gøre gavn på verdens plan - hvem ved, måske ligefrem verdensfred (jeg ville i hvert fald kunne undgå en del udhensigtsmæssige situationer, hvis jeg kunne mute min snart 4-årige)?

Med forskud på juleglæden, sender jeg dig de varmeste hilsner og ser frem til dit besøg - og det gør mine forpinte ører også.

Og imens vi i spænding venter på julens komme er her lidt sysler til den kreative sjæl

lånt herfraOg
Og så ikke et ord mere om jul herfra, før vi kommer på den anden side af november.

1 kommentar:

Bring it on :-)