torsdag

man siger da ikke nej

Når man får en mail i sin indbakke om, at man kan få et sæt gratis uldundertøj, hvis man laver et indlæg, så siger man da ikke nej, gør man vel?
Jeg sagde i hvert fald ja tak, især fordi uldsættet fra Änglamark er af samme slags, som vi allerede iklæder Eskild.
billedet er ikke det bedste, men jeg fik kun et forsøg, da Eskild ville have det på med det samme
Eskild har altid haft uldtøj på inderst (lange bukser og trøjer) her i efteråret, vinteren og det første forår. Først for at holde ham varm, når han legede på gulvet, og siden fordi han gik i udflytter børnehave. Nu hvor han er begyndt i Skovbørnehave kan jeg slet ikke forestille mig, hvordan han skulle kunne gå en vinter i møde uden sit uldlag.

NB Ovenstående indlæg ville jeg nok ikke skrive, hvis ikke den føromtalte mail var havnet i min indbakke, men ikke desto mindre, så kunne jeg ikke finde på at anbefale noget, som jeg ikke kan stå indenfor.

3 kommentarer:

  1. Ejj hvor er du heldig, ville så gerne ha sådan et sæt, da min søn har astma.

    SvarSlet
  2. sidste år købte jeg en en bunke uldundertøj på trendsales - det var super billigt. Og så købte jeg det 2-3 størrelser for stort (betyder ikke det store, når det er inden under tøjet), så han kan også sagtens bruge det denne vinter - og næste, hvis vi er heldige. På den måde er det ikke helt så dyrt; men det er en ganske stor udskrivning, hvis man skal købe det hvert år

    SvarSlet
  3. Jeg tror også vi skal have et sæt uld til vinter - håber på en masse sne så vi kan komme ud og tumle :) Har svaret dig på min blog mht lagkagerne! Tillykke med Eskild :)

    SvarSlet

Bring it on :-)