torsdag

med i bad

Kan lige så godt starte med at fortælle, at de produkter jeg beskriver i det følgende, er nogle jeg har fået foræret af producenten, så det er reklame, men dog en reklame jeg kan stå indenfor.

Her hjemme lider begge børn af børneeksem (Eskild er næsten vokset fra det, men Bjørk døjer VIRKELIG i øjeblikket - skal til zoneterapi i morgen, så nu håber vi, det kan hjælpe hende lidt), manden har håndeksem, og jeg får de onde furer i fingrene, når først frosten begynder at bide. Derfor er vi en familie, der er storforbrugere af fed creme. Jeg har dertil parfumeallergi (og børnene kunne jeg aldrig finde på, at smøre ind i noget med parfume), så derfor har vi for flere år tilbage skiftet bekendtskab med Decubal.

Da jeg så blev tilbudt at prøve Decubal badeolie, blev jeg nødt til at slå til. Jeg ved ikke, hvad jeg havde forestillet mig, men resultatet er virkelig godt. Mine ellers skællede ben, har faktisk fået tilført fugt, så hurra for det!  
Når nu jeg var ved at pleje mig selv, så fik fødderne også lige en omgang med fodfilen; den har ellers ligget stille hen, siden Bjørk blev født. Men wow, hvor kan det anbefales, at tage sådan en hjemme wellness-omgang. 

Næste gang tror jeg, at jeg vil tage en omgang hjemmelavet bodyskrub (olivenolie og rørsukker blandet godt sammen) og lidt varm olie til håret med også; låse mig inde, høre lidt godt musik, tænde lys og bare nyde, at gøre noget godt for mig selv.

En dejlig aften til alle de damer

3 kommentarer:

  1. Hej!

    I går læste jeg på en anden kreablog også anbefaling af Decubal... og bestilte straks en testprøve. Håber det nu kan erstatte alt mulig andet jeg har prøvet. Jeres ord lover i hvertfald godt :)

    SvarSlet
  2. Hej Christine
    Herhjemme er vi glade for Decubal, men som der også står i indlægget, så er det en reklame, så der er også mange andre gode, og i nogen tilfælde billigere, alternativer - hvis det er tør hud på kroppen, du døjer med, så er bodyskrupen med olie og sukker virkelig god; bare husk ikke at vaske dig med sæbe bagefter :-)

    Håber nu du bliver glad for din Decubal-prøve, for jeg ville selvfølgelig ikke anbefale det, hvis ikke jeg kunne stå inde for det.

    God weekend til dig :-)

    SvarSlet
  3. Giver det i hvertfald et forsøg nu :) og god weekend til dig også,

    SvarSlet

Bring it on :-)