fredag

pakkeleg

Nogenlunde følgende drama udspillede sig i køkkenet herhjemme i morges
Manden: jeg skal have en gave med til julefrokost i aften.
Mig: ...
Manden: en gave! Sådan omkring for en 20'er
Mig: ...
Manden: har vi (underforstået mig, hans kone) ikke noget liggende?
Mig: øhh?
Manden: du har jo så meget...

Okay, jeg har en del liggende, og selv om denne kageform var bestemt til en tur ud i blogland, har jeg bestemt mig for, at den nok også vil kunne gøre lykke hos en af mandens kollegaer.

Men, han skal ikke slippe for nemt, der for er min macho-mands gave blevet udstyret med denne fine indpakning


Og indeni findes en sådan form


Indrømmet: jeg er en smule bitter over, at han skal til tre julefrokoster (uden børn), mens jeg må 'nøjes' med de obligatoriske hos henholdsvis forældre og svigerforældre, suk!

Næste år (eller til januar for den sags skyld), er der så nogen der kunne være friske på blog-julefrokost? Og, ja! Børn er velkomne :D

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det virker bekendt, både samtalen og antallet af julefrokoster til begge parter. Havde dog en planlagt uden mand og børn, men den røg i vasken da de blev syge :o(

    Hvis du kan vente til februar skulle du tage et smut til Silkeborg, det kunne være hyggeligt! (se Info på bloggen).

    Rigtig god weekend!
    Kh. Pia

    SvarSlet

Bring it on :-)