mandag

argh!!!

Jeg er frustreret, kan ikke tillade mig at være sur, for så havde det helt sikkert været det, jeg var - men må nøjes med frustreret i denne omgang.

For længe siden bestilte jeg et bord og en stol fra we:do:wood hos mimics circus. Der stod på siden, at det var i restordre, men kom hjem slut januar. Kort efter min bestilling fik jeg få en mail om, at det først blev start februar - ikke den store forskel, og jeg valgte at vente.
Dagen, hvor jeg troede jeg skulle modtage mine varer kom, men det gjorde varerne ikke.
En mail blev sendt, og jeg fik lovning på en ny dato. Endnu engang dukkede tingene ikke op - de var dog blevet sendt (hvad der er blevet af dem ved jeg ikke).
Nu skriver vi efterhånden slut februar, og jeg har netop modtaget mine ting, men bordet er i stykker, så endnu engang må jeg væbne mig tålmodighed, og nyde stolen indtil den får følgeskab af et bord - øv!


Men fin, det er den da...

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Øv - det er altid surt at vente på noget man glæder sig til og venter med længsel på :o)
    Håber du hurtigt får bordet udskiftet - det og stolen er nemlig begge rigtig fine!

    SvarSlet
  2. Træls med ventetiden, men hold op hvor er jeg misundelig håber jeg får bord og stol på et tidspunkt :)

    SvarSlet
  3. Rigtig øv!! Men ja, fin er den dælme!

    SvarSlet
  4. Det har vist sig ikke at være helt så galt. De søde mænd fra we do wood har lovet af komme senere i dag med et nyt bord - det er altså ret fin service.
    Ud over det, så er det kun til låns, da det er en gave :-)
    Men måtte nu gerne blive boende, hvis den kommende ejer ikke kan lide det.

    SvarSlet

Bring it on :-)