tirsdag

en samling?

Jeg ved godt, at der er gået forbrugerfest i bloggen, og jeg undskylder virkelig, og lover, at jeg nok snart skal få gang i nogle lidt mere meningsfulde indlæge; jeg skal bare lige op i krea-gear igen. Meeeen...vil lige viser jer min Kristian Vedel samling.
Jeg er ret så pjattet med hans små fugle, og her efterhånden fået mig en helt lille samling.
en lille en af slagsen, der passer på kogebøgerne under trappen

en tyk og en tynd oven på skabet med kopper og glas

to små ude i badeværelset; meget strategisk har de valgt at vende ryggen mod brusekabinen (er bag den hvide væg de står på)

i stuen har vi en lille familie, der nysgerrigt ser på, mens vi hygger os i sofaen 
Dertil har jeg to store, der skal ind og passer på os, når vi på et tidspunkt får vores soveværelse op at køre.

Har du en eller anden passion, noget du ikke ville være foruden i dit hjem? En ting du aldrig bliver træt af at se på, og som altid kan få smilet frem på dine læber?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)