torsdag

det ser jo meget hyggeligt ud

Nu er bordet fra we:do:wood også kommet, og nøj hvor er det bare dejligt! Vi må helt sikkert ønske os sådan et til ungerne.
Inspireret af Ulla har jeg indrettet en lille hyggekrog under trappen. Når bord og stol er væk, så må nok sætte noget andet op, men vi har et lille bord og stol oppe i stuen, de skal bare lige have en kærlig hånd med en pensel og måske lidt tapet.
hyggekrogen er blevet indtaget af Bjørk
og her uden Bjørk - og i en lidt mere oprydet udgave
 Jeg er i tvivl om der med fordel kunne komme lidt tapet på væggen (trekanten under trappen), eller om det bliver for meget? Og hvis der skal, hvilket ville så være bedst? Jeg hælder nok mest til træerne fra Ferm Living, men det blå blomstrede kunne også være ganske fint - men måske for mørkt?
Jeg overvejer også at sætte et alfabet op bag Eames stolen (træ bogstaver med sorte konsonanter og blå vokaler, for sådan et har vi liggende) - måske billedet fra Fine Littel day skulle hænge der i stedet, og alfabetet i stedet skulle under trappen?

retro blomster, gul skov fra Ferm Living, meget brugte blomster tapet, luftballoner også fra Ferm Living
Bum, bum! Der skal måske rådføres med manden? Han ved godt jeg har planlagt en hyggekrog under trappen, men har er ikke helt indført i planerne endnu (ups!), og ved endnu ikke at de rent faktisk også er ført ud i livet...
Hvad ville du forslå? Tapet, alfabet, plakat? Og så skal der naturligvis også stå 'Bjørk' på den blå kasse, og ikke kun 'Eskild'.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er super fint, lige som det er nu ;)

    SvarSlet
  2. Super lekkert sæt og hvor er det også en hyggelig krog der under trappen :-)

    SvarSlet

Bring it on :-)