mandag

ro i skuffen

Som så mange andre har vi en skuffe med krydderier, og det er ganske praktisk faktisk! Men eftersom jeg er ramt af graviditetshormoner, er min ordenssans gået helt amok, fik jeg nok af at kigge på den ukoordinerede og rodende samling af krydderier.
Derfor ser vores skuffe nu sådan ud:
det er kun et lille udsnit af skuffen, da jeg løb tør for dymo-tape, men bare vendt; lige pludselig har vi en skuffe fyldt med sorte dåser med hvis skrift ;-)
Hvad med dig, lider du også under foråret (eventuel en graviditet), og kan ikke lade være med at ordne, sortere, rengøre og omarrangere hjemmet?

2 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud. Mon krydderierne er købt i de sorte dåser, eller kan du afslører hvor de mon kan købes. Er helt vild med dem.
    Kan godt huske, det med graviditetshormoner, som gjorde at der skulle ryddes op og sorteres :)
    Kh

    SvarSlet
  2. Dåserne er fra urtekram; jeg gemmer normale de tomme dåser, og så fylder jeg dem op med andre krydderier (hvis de ikke lige findes i sortimentet).
    Jeg er også ret pjattet ned det enkelte udtryk de har. Overvejede om de mon skulle have mærkater i retro tapet, men kan egentlig bedst lide det enkelt i øjeblikket...

    SvarSlet

Bring it on :-)