mandag

dba

Jeg er lidt pjattet med sider a la dba og guloggratis; folk sætter de dejligste ting til salg, og er man lidt tålmodig, så kan de fleste ting fås til en nogenlunde pris.
Og det aller bedste er, at ting man først har opdaget efter de er gået ud af produktion, kan findes og købes over www.
Vores hjem er bla blevet udstyret med denne fine ph lampe i en skøn orange-rød farve


Til sølle 500,- og så blev den ældre dame, der solgte os den, glad for, at 'sådan et ungt par' kunne få glæde af hendes 'gamle skrammel'.

Denne fine gule krenit skål er også importeret fra www


Fin, fin farve, og efter lidt reaserche fundet til næsten ingen penge.

I øjeblikket leder jeg efter middags tallerkner fra Lyngby Porcelæn med Lotus print; dem er der tilgengæld ret stor efterspørgsel på, så hverken prisen eller tilgængeligheden er voldsom inspirerede... Tænker, at de i disse relancerings tider, måske snart bliver produceret igen (håber, håber, håber!), men ellers må det blive ved drømmen - og det er jo egentlig også ganske rart at have lov til at drømme.

Hvad med dig? Hvad er dine bedste fund på internettet? Og hvad leder du i øjeblikket efter?

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Jeg har ikke købt møbler, lamper eller lignende brugt på nettet- ENDNU, men altid fundet dem på de sædvanlige loppesteder til gode priser... I øjeblikket vil jeg rigtig gerne "falde over" en Lyngby vase, for jeg ejer ikke en eneste endnu- men jeg vil sørme ikke betale den vanvittige pris, som folk tager for dem, så jeg må nok desværre vente længe endnu;-)

    SvarSlet
  2. Jeg ramlede ind i et københavnerskab til 300 kr, ejeren vidste ikke det var et københavnerskab og så boede hun ovenikøbet lige rundt om hjørnet. Så haps!
    Du kan se det her: http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5842339585806696811#editor/target=post;postID=6197464059583484302

    Lige nu leder jeg efter et bakkebord, det helt klassiske, de produceres stadig men koster noget over mit budget. Hvorfor var det nu lige af mine forældre smed deres ud??

    Mvh Elisabeth
    http://missionidealvaegt.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Loppemarkeder er også en god ting; jeg syntes dog jeg har super svært ved at finde tiden til at komme afsted, og så bliver jeg ofte så overvældet af alle tingene, så jeg får købt en del mere, end hvad jeg egentlig burde...
    Har også en lille liste med fine ting jeg godt kunne tænke mig at falde over(og til en god pris). Heldigvis er der stadig folk, der bare gerne vil af med alle tingene på loftet, og derfor sælger til en rimelig pris - men dba osv kan også være super dyrt!

    SvarSlet

Bring it on :-)