torsdag

misundelse er en grim ting

Da jeg var barn, havde en af mine kusiner et dukkehus, men det var ikke et almindeligt dukkehus, det var en støvle fyldt med de sødeste dyr fra Sylvania Family. Jeg brugte lang tid på at misunde hende hendes støvle (og ikke mindst dyr).
Nu har jeg netop modtaget mine første Sylvanian Family ting, og de er præcis ligeså fantastiske som da jeg var barn.


To 'muser' som Bjørk har taget til sig med kyshånd. Jeg er stadig en smule misundelig på min kusines støvle, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Hvis du klikker ind på www.sylvanian.nu kan du vinde et besøg af Søster Chokolade kanin, og skabe lidt ægte Sylvanian stemning til den næste børnefødselsdag - alternativt kunne det jo være et fint indslag til påskefrokosten :-)

En dejlig dag

4 kommentarer:

  1. Awww, I had some of these when I was a child!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. They are lovely. I also remember them from my childhood :-)

      Slet
  2. Ja og nu sidder jeg her og grimmer mig! Heldige jer:-)
    Kh Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi! Jeg kender det kun alt for godt - der er alt for mange skønne ting, man kan blive misundelig over :-)

      Slet

Bring it on :-)