onsdag

børneeksem #2

Her kommer en lille opfølgning.
Først tak for alle rådene og ønskerne om bedring, det er altid rart med opbakning :-)
Da jeg læste indlægget igennem senere, blev jeg lidt irriteret på mig selv, for jeg smider sjældent håndklædet i ringen, og jeg giver da slet ikke op, når det gælder mine børn!
Derfor ringede jeg til lægen, fik dem overbevist om, at Jarl skulle have en akuttid, og blev heldigvis mødt med forståelse - ikke kun omkring eksemen, men også af, hvormeget skade den har påført vores familie.
Nu er Jarl kommet på en tre ugers hormonkur, ikke det fedeste, men engang i mellem må man give købt på sine principper, og forsøge at minimere skaderne. Allerede efter første dag kunne jeg se forbedringer, og søvnen er i bedring; og når 'kuren' er slut, så vil jeg kaste mig over nogle af de produkter i har forslået (nogle er allerede prøvet af; Eskild og Bjørk havde også eksem som små, omend i langt mildere grad, så vi har haft forsøgskaniner).

En dejlig aften til alle




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)