torsdag

Julefrokost og noget om utroskab

Så er det lige om lidt!!! En hel måned, hvor voksne må te sig tosset; en måned som skal emme af glæde, men hvor så uendeligt mange bliver såret af deres partner...
Jeg har selv prøvet begge roller; været den, der fik brudt sin tillid, og (desværre) været den, der skulle briste min partners illusion om troskab. Ingen af rollerne har været gode, begge gør så ufatteligt ondt, og konsekvenserne kommer med langt videre i livet. Ikke i hverdagen, men alligevel som små ar.
Her vil jeg lige indskyde, at vi taler om forhold, der ligger forud for de nu over 8 år jeg har været sammen med min mand (og taget mine 30 år i betragtning var jeg forholdsvis ung på 'gerningstidspunktet').

Med min mand, har jeg taget mine forholdsregler (ikke at jeg forestiller mig, at han vil være mig utro, men hellere være på den sikre side), og har opstillet en række does and don'ts (faktisk kun det sidste). På den måde tænker jeg, at han ikke vil være i tvivl om, hvad utroskab er i min optik.

Helt kort kan siges, at der ikke skal være nogen form for penetrering af det modsatte køn, ingen fingre, tunger, kønsorganer osv - helt simpelt, så selv en fuld mand burde kunne forstå det.

Du har sikkert hæftet dig ved 'det modsatte køn' og det er helt bevidst. Gælder det et hankøn, så skal jeg lige have et forvarsel - mere så jeg ved, hvor jeg står i fremtiden - hellere springe ud af skabet nu, end når børnene er i puberteten.

Da jeg fremlagde 'reglerne' for min mand rystede han på hovedet, og mumlede noget om, at jeg trængte til at komme ud blandt folk, og at jeg tydeligvis havde for meget tid herhjemme i baby-boblen.

Ovenstående er naturligvis ment i sjov (og en lille bitte smule alvorligt) men måske du vil lege med. Har du en regel eller lignende, der skal få dig/jer sikkert gemmen december uden utroskab/overflødige kilo/slunken pengepung eller lignende?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)