onsdag

Noget om børneværelser, del 2

For et stykke tid siden lavede jeg et indlæg om børneværelsessituationen her hjemme, og i den forbindelse lovede jeg at vise vores børneværelser frem.
Her er Bjørks værelse (tidligere Eskild og Bjørks, og på sigt Bjørk og Jarls).























Sengen har min bror bygget, og vi er virkelig glade for den; høj nok til 2 børn, men stadig så lav, så man kan kysse godnat i den øverste køje.
Vi forsøger at begrænse mængden af legetøj, ved at lægge noget i skuret; det gør det nemt at rydde op, og legetøjet bliver faktisk brugt mere (de drukner ikke i ting).
Værelset er ikke voldsomt stort, men vi syntes det fungerer godt. Lige nu er det lidt piget, men udtrykket kan nemt ændres ved at putte nyt tapet på kasserne (eller bruge dem vi allerede har i skuret med robotter på).
Jeg kan godt lide, der er lidt farve på et børneværelse, men jeg tænker, at der også skal være plads til fordybelse og ro, så vi har forsøgt ikke at give den for meget gas :-)

Må jeg se jeres børneværelser? Jeg elsker at blive inspireret.

Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)