onsdag

Når piben får en anden lyd

Vokseværket, det valgte jeg i sin tid, at min blog skulle hedde. Dels fordi, der var vokseværk i vores familie (3 blev til 4, og siden 5), men også fordi vi stod på tærsklen til et helt nyt liv. Studietiden var overstået, lejligheden skiftet ud med hus, hovedstaden med provinsen. Omvæltninger, overgang til noget nyt, spændende og lidt skræmmende (og nåh ja, så er jeg også vokset som menneske, både fysisk og psykisk, men mere om det en anden gang).
Jeg ville vise billeder af vores hus, fortælle om livet på barsel og smide den en kreative ide efter den anden, i hovedet på mine læsere...
Det kom aldrig rigtig til at køre, tiden, lysten og livet, har ikke været så samarbejdsvillig.
Jeg har længe overvejet, hvad der skulle ske med min blog; jeg er jo egentlig stolt af den, og det piner mig, at den står og forfalder. Men, jeg må indrømme, at jeg er fyldt op af smukke boliger, pasteller, lækre hjemmegjorte kreationer og diverse billede af skønne børn (andre gør det så meget bedre end mig), derfor: hvis Vokseværket skal bestå, må den revolutioners! Nu er spørgsmålet så, hvordan?
Jeg har tænkt og tænkt, og den næste tid, vil jeg forsøge mig med lidt forskellige indlæg. Vokseværk, eller personlig udvikling vil være udgangspunktet, og så vil jeg forsøge at krydder med lidt skæv humor og sære betragtninger.
Jeg er pt ved at gøre klar til et indlæg om mig - et indlæg, hvor vi kan genfinde hinanden, du og jeg kære læser.

Håber stadig nogen hænger på, og ikke mindst, at der er plads til en nærværende og teksttung blog (ikke flere grynede billeder herfra).

Giv gerne et pip, hvis du stadig læser med :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Jeg hænger ved - glæder mig til næste indlæg :D

    SvarSlet
  2. Jer er totalt med stadigvæk - bring it on! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg hænger på - glæder mig til at se, hvor du og bloggen bevæger jer hen.

    SvarSlet
  4. Lyder spændende! Synes også at det kan være svært at hamle op med alle de 'perfekte' hjem og billeder rundt omkring, så er spændt på at følge dit vokseværk :-)

    SvarSlet
  5. Lyder skønt!!! :-)
    Forventningsfulde hilsner fra Dorte

    SvarSlet

Bring it on :-)