mandag

robot eller robot

Jeg er besat af robotter i øjeblikket. Det startede med, at jeg for et års tid siden så en fin julekalender med broderede robotter (kan ikke huske hvor, men et eller andet sted her i blogland - sig endelig til, hvis det er dig, der er kvinden bag ideen - har selv kastet mig ud i sådan en kalender, men må indrømme, at det der virkede som et banalt projekt, har på nuværende tidspunkte taget lidt under et år, og der er stadig 10 robotter tilbage), siden har robotterne stille og roligt indfundet sig i min bevidsthed - om end, der kun er robotter på den ene af Eskilds legetøjskasser.
Første robot, af det der med tiden skal blive til 24 styks
Kasse fra Trævarernes med robot papir og bogstaver fra Panduro
Men se her, hvad der ellers er af skønne robotter derude på det store Internet (eller rettere sagt google, hvor billederne er lånt fra):
Der er naturligvis Blafres robotter, der nu fås som både pudebetræk, gavepapir, madkasser, drikkedunke og sikkert en masse andet.
Fantastisk natlampe fra the Original Metal Box Company - den kan med fordel bestilles på deres hjemmeside.


Dette fine ur er også fra the Original Metal Box Company, og er i øjeblikket på tilbud til 22 US pund.
Og så er der jo dette skønne salt og pebersæt fra Trend Shop
Der er naturligvis bunker af fede robotter derude, men det er dem, jeg vil dele med jer for nu - måske, når jeg engang bliver rig, at Eskilds værelse skal fyldes med seje robotter... Til morens ærgrelse, er det dog riddere, der hitter i øjeblikket, men det er jo drengens værelse, så jeg må pakke mine manier sammen, og måske få et lille bitte robotur ved min symaskine.

En skøn aften til alle jer andre, der ude ved skærmen

NB. Den skønne korstings robot er inspireret af dem fra Fabeches Fabrik - og jeg mangler stadig at få de sidste 10 broderet.

1 kommentar:

Bring it on :-)