søndag

tiden går

Puha, så blev det allerede søndag. Her flyver tiden nærmest af sted - eller det vil sige, tiden går ikke udpræget hurtigt, men dagene er fyldte, så når klokken bliver aften, så er dagen gået uden tid og plads til bloggeri.
Hvad går tiden så med? Tja, lige p.t. har Eskild skoldkopper (6 skoldkopper) og Bjørk har efterveer fra hendes 5 måneders vaccine i fredags. Dertil har vi haft aftaler og planer for alle dage - vi skal jo nå at få det bedste af København med i flyttekasserne.
Hvad ellers? Jo, jeg har så men lært at hækle
Den grønne er første og den orange andet - syntes man kan se en stor forbedring. Opskriften er fra 'hæklede dyr' af Maja Hansen, som jeg tidligere har vundet i en give away.
Har efter disse to, bestemt mig for, at mine hækle-evner ikke skal sættes under en skæppe, og jeg har derfor kastet mig ud i smølfe-hæklerier (opskrift fra dygtige Laura), jeg er dog stødt på et problem: smølfe-blåt!!! Kan finde turkis, lysseblå, dueblå, coboltblå, marine og mange andre blå bomulds garner, men smølfe-blå findes åbenbart ikke; er det mon blogland, der har suget smølfe-blåt væk fra samtlige garnbutikker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)