torsdag

tid til give away?

Jeg har fået lovning på lidt godter fra Norwegian (dog ikke flybilletter), som jeg vil bruge på en give away. Jeg er jo ikke så god til det med indlæg for tiden, så i skal da forkæles med noget andet :-)
Jeg håber på, at jeg bliver en smule klogere på præmien snart, så jeg kan skyde give awayen igang.

Håber julefreden (og ikke -stressen) så små et ved at indfinde sig i blogland.
Vi kan sætte tjek ved julebagning, men pyntning, gaveindkøb og kalenderlys står endnu uafkrydsede - måske jeg snart skulle rykke på det med lyset..?


Til slut et billede af Jarls plads under køkkenbordet; der er sat et spejl og et par kroge (til div legetøj og mobiler) op i bordpladens underside, som jeg også har tapetseret - en fin og pladsbesparende løsning.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bring it on :-)