torsdag

alle gode gange to - måske tre

Er igang med at sy sutsko til Jarl, men som i eventyrerne skal jeg åbenbart gå så grueligt meget igennem, før det (forhåbentlig) lykkes.
Det første par var for små


Andet par for store


Men det tredje par kommer til at passe - det håber jeg i hvert fald (jeg har endnu ikke kunne overskue mig at kaste mig over projektet, igen igen!).
Det er ellers nogle lækre sutter. Uld jersey på indersiden og lækre biler fra Liberty of London på ydersiden.
Som lidt ekstra gejl, kan de vendes, så bilerne er inderst og ulden yderst.


Op på hesten, og videre i teksten - men måske lige et projekt, der lykkes først :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. EJ hvor er de søde!
    Ærgerligt det første par blev for små, men så tænk på det andet par som blev for store, kommer han til at kunne passe en dag :)
    Håber det 3. par kommer til at passe :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Bring it on :-)